Tuesday, December 30, 2008

sALam MaaL hIjRah & SeLAMat taHUn BaRU 2009..





sALam MaaL hIjRah & SeLAMat taHUn BaRU 2009..sungguh pantas masa berlalu bulan berganti bulan, tahun berganti tahun..hidup ini makin singkat..banyak yang dihajati belum tercapai..bagi aku perjalanan hidup penuh dengan rintangan di dunia yang sementara..satu harapan aku ..aku tidak tersasar jalan..sentiasa dekat pada allah dan redha diatas segala dugaannya kerana aku percaya..allah swt adalah segala-galanya..

Ya allah swt

Aku hamba mu yang berdosa..
mengharapkan rahmat mu..
kau yang maha pemurah dan agung..
aku bersyukur atas limpah kurnia mu..

Moga perjalanan ini dijalan mu..
Jangan putuskan aku denga hidayahmu..
Kau bangun kan aku ..kiranya aku hanyut telena
Berikanla petunjuk diatas segala dugaan mu..


Tahun 2008 tinggal kenangan ...jadikan ia perisai untuk terus melangkah..thanks alots ayah bonda disisi mu.. aku tenang..

No comments: