Wednesday, December 31, 2008

mOGa iNi tErBAik uNTuk aKu..



mOGa iNi tErBAik uNTuk aKu..kepala serabut..ishh..ishh..kenapa aku??? kenapa aku??? tentu emosi menjunam..amuk dalam diri..mood gagal..Ya allah aku redha..tapi kenapa jiwa-jiwa aku berduka lara..sekali lagi aku harus meninggal kan ayah bonda..terjerumus kembali ke kota metropolitan...kali ini jiwa-jiwa bagai merintih..resah..tertanya kenapa harus kembali kesini?? kerana teraniaya..pada jiwa-jiwa suka pada kejatuhan orang lain ..aku yakin setiap kebenaran pasti akan terserlah kelak ..


"Tahun malang bagi aku ke ni??" aku kini bertugas di Petaling Jaya..n dua hari lepas keta kesayangan aku telah dilanggar motor kemek ..waaaaa....issh ..setiap ketentuan tu mesti ada yang tersirat ..susah dan sukar aku..masih ada yang yang menjalani kehidupan yang sukar baget berbanding aku..bersyukur laaa atas limpah kurnianya yang tak terkira.. yea aku harus bersyukur..Aku Yakin "allah swt jua yang lebih tahu apa yang terbaik untuk setiap umatnya".. subahanallah..


No comments: