Friday, December 12, 2008

kEteNTUanya

kEteNTUanya..Hilang yang lama dapat pulak yang baru...dah dapat yang baru jumpa lak yang lama..
Pada 12.04.2008 Satria 1.6Mt di parking rumah aku..puk 7.15 am..laa mana lak keta aku ini..dah sah-sah aku parkin kat sini..bagai jatuh jantung aku..ya allah dugaan apa kah ini?? aku berlari ke auntie jual paper.."auntie nampak tak keta satria 1.6 colour kelabu kat situ.."aku bertanya dengan cemas.."oo takda laa sini selalu ada kereta kena curi"..Ya allah lemah longlai satu badan aku..keta adalah nadi aku..as a sales girl..bermacam-macam terlintas dikepala aku masa tu...
Pastinya yang agung sentiasa bersama aku..dia yang menduga hambanya..dia juga yang memberi arah petunjuk..bertapa agungnya..dan akhirnya aku dapat yang baru Pesona 1.6At..selepas 3 bulan kereta Satria 1.6Mt telah jumpa..1st tau je..bukan senang bila keta da jumpa..banyak duit habis dugaan hebat bagi aku..since baru je pindah ke Perak..tapi rezeki adik aku sekarang keta ini milik nyaa..dan aku bersama persona aku..still cun n cool yeaaaa...

2 comments:

~*as*~ said...

Salam Alya..percayalah setiap yg berlaku itu pasti ada hikmahnya..sentiasa redha dan syukur! InsyaAllah..

Anonymous said...

salam...
yang baru tu lagi bagus kan? jangan lupa cuci, udah ler....