Thursday, December 4, 2008

aKHiRNya


aKHiRNya...aku melihat sekeliling kamar aku..didalam hati aku"dulu tak selesa, secantik, sewangi ini..dulu aku rasa issh tak da test lansung..macam-macam bau ada..cukup la dengan aku menjenguk dan jika perlu jee baru la kaki melangkah itu pun seketika..da la panas..mana leh aku tak leh "blah" ni..".

aKHiRNya..semuanya aku lakukan disini..Inilah! dunia kecil aku..tak pernah terlintas..jalan hidup aku akhirnya disini bersama ibubapa tercinta..Pastinya..seperti hidup baru..seperti mimpi..dulu di Kota Metropolitan Kuala Lumpur...kehidupan yang penuh dugaan..perit.."happening" dan disini baru kenal sahabat @kawan ..

Lelah aku dikota ini..
Kota kebanggan kata mereka..
Hidup penuh gaya..
Rasa yang tinggi..
Aku diantara kelompok itu...

Lihat aku penuh dengan gaya
Pasti tidak pernah mahu kalah..
dikota yang gah..
Walau hakikatnya tersasar..
dari sudut hati aku..

aKHiRNya..
Walau dicelah kesibukan kota..
Aku tetap sunyi..keseorangan..
Sering hilang arah tujuan..
Dimanakah arah hidup ini..
Tolong..tolong...bantuin aku...

1 comment:

:: Wiween :: said...

wahhh puitis cik alya nih ;)