Wednesday, December 17, 2008

KeTeNaNgAN & iLHam

السلام عليكم...

KeTeNaNgAN & iLHam, bagi aku bila didalam ketenangan baru ilham mencurah-curah..since study..selalu lepas isyak tido dlu..n pukul 3.00 a.m baru bangun terus laa memerah otak sampai pagi..masa ni mood dasyat hukhuk..selalu data assignment aku dapat masa nih ah...idea mencurah-curah tak hingat.."bunyi cam power". Moga kegigihan ini akan membuahkan hasil yang "ranum..lagi manis nya madu.." dan moga dapat dirasai oleh semua insyallah..tahun depan je beb..doa2 kan aku ye..teman-teman..

Sejak aku di Perak..aku akui.., aku sunyi dan kadang-kadang tensyen..terus teringatkan teman-teman aku di Kuala Lumpur "miss u all so much"..mungkin ada banyak sebab aku kembali ke sini..bersama mama abah..pengorbanan ikhlas aku..aku yakin aku ikhlas..pasti sangat nih..
Bila aku beborin, seronok, sedih..aku layan dalam bilik aku..apa lagi keja aku..melepak haa besh tak tengok aku bersenang lenang bebarin-barin..ngan laptop kesayangan aku..n pc kesayangan ..itu lerr kojo aku..sehari suntuk pun tak apa..selamba jek..muahehehe..

4 comments:

lunaticg said...

salam...
dulu di kuala lumpur duduk mana?
apasal balik perak?

Mak Su said...

3pagi? bagus time tu... utk mencari ilham dan sebagainya :)

:: Wiween :: said...

nemo itu sgt laa comel! :D

zairi said...

Selamat menyambut Awal Muharram. semoga tahun baru dengan penuh ketenangan.