Wednesday, November 26, 2008

mAu je aKU cEPuk MUka kAu..


mAu je aKU cEPuk MUka kAu..marah membara nih..

Bagun je tido..my kewl day..fuhh...sampai je opis awai..1st check cimb click..hoyeee!! masyuk2..pe agi bebayar lerr bil n utang..ctnue with work..all the my babe report..hope bole wat changes for good..sambil tul call la "ceput"..hope can get gud news..but wargghh..hangit terbakar ati aku..ko wat aku marah.. 1st chapter..

pastu lak aku minta kat officemate aku staff list for allowance..bole dia kata dia nak wat..u can do all my job..who care??...the way u talk like teapa2..kena belajar tuh...since aku keja kat sini..ur are so strange n teapa2..but who care?? selagi kau x kacau aku..damn! 2nd chapter...

mAu je aKU cEPuk MUka dorang nih..but syukur allah swt kasi aku marah jap n kewl alwiz...pi lantak ahh..yg penting aku x naya sesapa..hope too..lagi pun dugaan aku yang berpose..sabar-sbar memanyak..
Sekarang aku tengah dengar lagu nih ...layann sesama meh!.....
ciNTa yANg sEMpuRna..6ith Sense ft. Neo
Terbawa aku dalam rasa
Yang selama ini terlupa
Mungkinkah ini cinta…
Hatiku cuba Tuk mencari
Kemana aku telah pergi
Mungkin ini semua mimpi

* Hanya ilusi
Cinta yang menipu
Keindahan yang semu
Semua hanya palsu
Keindahan semu
Semua hanya palsu

**Bawa aku….
Kepada MU
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah
Kau biarkan
Ku terlupa pada Mu

Kasih..
tempatku mengadu
Takkan ada
cinta yang bisa sempurna
Selain kepadaMu ...

No comments: