Tuesday, November 25, 2008

aKu stTUdent UUM

aKu stTUdent UUM..bangga sungguh aku nih...maklum lerr dah tua baru sedar nak belajar huhuhu..besh je belajar ni, rasa cam terpelajar peh!! konnon lerrr..
On 14/11/2008 aku g UUM for one subject MIS.. kuliah kat sana exam & assignment..but the lacturer is so boared..mahu jeh aku tido..but to me sume diri aku..force myself to fight lazy life.. semangat..semangat..This trip very enjoy..of course menambah kenalan yang bercita-cita tinggi sepertiku..caa yok..caa yok..assignment & exam done for this subject..fuhh lega so bulan Dec aku free la sikit.

Student yang bercita-cita tinggi..Mueahehehe..

Apa kah telah terjadi ngan bas dibawah ni?? Bas ini rosak..menyusahkan orang..& kita orang sudah menjadi risau dan ketakutan huhuhu...amboi..amboi.. beraninya take risk.. bas x diservis..duit-duit gak..pikirlaa nyawaa...40 pack dekat atas bas ni..memang x confident lansung ngan bas nih..n lost x tau jalan..Please Angkasa.. take another bus company after this..dont take a risk.. But 1st time in mylife..pengalaman baru tuh..

No comments: