Wednesday, February 11, 2009

LEt it bURn....


LEt it bURn...Pernah tak rasa kita tak berpijak didunia nyata..seperti "kita tahu satu perkara yang tidak harus diteruskan @ kita lakukan.. tapi kerana sayang @ memerlukan seseorang kita pejam kan mata dan teruskan aje..
Hrmm..aku keliru..biarlah berat rasa hati..asyik teringat aje..asal dia bahagia..pergi la..jika ini ketentuan yang terbaik untuk aku..dan ketika ini lagu dilaptop aku "Pelangi Petang" - Sudirman "Seharian waktu bersamamu..Tak terasa saat yang berlalu..Bagai pelangi petang kau kan pasti Pergi jua......"
Sambil membelek majalah MIDI mata aku terpaku padJustify Fulla satu artikel "Kekasih Gelap, Hati pun jadi gelap"...Jauhkan la aku dari Kegelapan hati...Astafirullah..

1 comment:

Anonymous said...

Salam...
Cepat-cepat la carik penganti.
Kumbang bukan seekor.